Tehnična podpora
Cenimo naše stranke, zato nenehno poskušamo najti nove in enostavnejše načine, kako odgovoriti na njihova vprašanja, jim pomagati in jih podpirati pri delu s programi, posredovati novice ali povzetke naših seminarjev, ki se jih zaradi službe niso mogli udeležiti. obremenitev.
Cilj naše tehnične podpore je povečati produktivno uporabo programske opreme, ki jo dobavljamo. Naše prizadevanje za zagotavljanje vrednosti gre z roko v roki z vašim prizadevanjem za prihranek pri vzdrževanju programske opreme.
V okviru vzdrževanja dobite nove in delne različice z novimi funkcijami, posodobitvami in popravki programske opreme ter hitro in učinkovito tehnično podporo za nemoteno vsakodnevno uporabo rešitev Siemens Digital Industries Software.
Tehnična podpora vključuje:
Helpdesk
Tehnična podpora se nam zdi zelo pomemben del skrbi za stranke, naš cilj pa je hitro in učinkovito reševanje vprašanj. Za večjo učinkovitost se poročila o statusu vseh povpraševanj uporabnikov v naši Helpdesk evidentirajo pod uporabniškim računom stranke.
Za uporabo službe za pomoč uporabnikom je torej potrebno ustvariti račun na http://helpdesk.axiomtech.cz. Na našo tehnično podporo se lahko obrnete po elektronski pošti na helpdesk@axiomtech.si.
Tehnična podpora na daljavo
Oddaljena tehnična podpora Hitra podpora TeamViewer za obstoječe stranke je sestavljena iz omogočanja dostopa do namizja računalnika z uporabo aplikacije Teamviewer. Tehnik rešuje spletno podporo neposredno na strankinem računalniku.
Tehnična podpora je na voljo ob delavnikih od 8.00 do 16.00 z odzivnim časom štiri ure. Podpora je namenjena samo osebam, ki so opravile pooblaščeno usposabljanje. Pooblaščeno usposabljanje pomeni usposabljanje, ki ga izvaja Siemensov partner.
Prenesite in zaženite različico hitre podpore TeamViewer 14 ter nam pošljite/sporočite svoj ID in geslo. TeamViewerja ni treba namestiti in je brezplačen. Če je povezava uspešna, svetovalec deluje na vašem računalniku, kot bi sedel neposredno zraven njega, vi pa sledite njegovim korakom.
Tehnična podpora na kraju
Tehnična podpora na kraju je zagotovljena na lokaciji stranke z težavami s programskim izdelkom ali implementacijo.
Siemensov podporni center
Kot stranka imate možnost vplivati na razvoj programske opreme zahvaljujoč neposrednemu dostopu do Siemensovega podpornega centra ali preko tehnika AXIOM TECH. AXIOM TECH zastopa stranko v Centru za podporo in v imenu stranke pripravi dokumente za prijavo težave, če je le-ta ne more rešiti s svojimi nasveti. AXIOM TECH zagotavlja beleženje težav s strani proizvajalca in spremlja njihovo reševanje.
Na straneh Certifikace HW/SW boste našli trenutno podprte različice operacijskih sistemov, podprte programske izdelke, grafične kartice in strojno opremo ter trenutne in pretekle informacije o certificiranih sistemih in konfiguracijah vseh izdelkov Siemens Digital Industries Software. Za morebitna tehnična vprašanja se lahko obrnete tudi neposredno na Centralni center za tehnično podporo.
FTP server
Na naslovu FTP strežnika podjetja AXIOM TECH najdete:
- Posodobitve različic NX in SOLID EDGE
- Razširjene knjižnice standardnih delov NX
- Lokalizacija za NX
- Nastavitve namestitve glede na potrebe stranke (prilagajanje)
Na zahtevo vam bomo poslali dostopno ime in geslo za FTP strežnik.